donderdag 18 september 2014

Haken met knopen

Soms kom je iets tegen waardoor je wordt geïnspireerd. Zo kwam ik dit http://www.pinterest.com/pin/559994534889774851/ tegen op internet en heb het gepind. Ik ben lid van de handwerkgroep in het 55+ flat waar ik woon en we hadden wat knopen en haakgaren. Nu ben ik de enige in de groep die haakverslaafd is dus werd me gevraagd of ik we iets mee wist. Ik ben aan het experimenteren gegaan en dit is het resultaat. het is leuk om zelf te verzinnen wat je ermee kan doen.

Je begint met een paar knopen. Deze zijn 3,5 cm

Neem een dunne haaknaad en dun haakgaren Ik heb naald 1.75 gebruikt.

Dit is de eerste die ik heb gemaakt. Je moet simpel beginnen nietwaar.

Deze heb ik met de krokodillen steek gemaakt Nr. 2 mag best wat moeilijker.

Je gaat het natuurlijk steeds moeilijker maken.

Wat doe je ermee. Nou b.v. een sierspeld maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten