zondag 17 november 2013

Handwerkclub

Ik woon in een 55+ flat waar een handwerkclub zit. Ik ben daar lid van geworden.
Natuurlijk zien die al mijn werkstukjes.

In december hebben we een kleine kerstmarkt en een van de dames is bezig allemaal witte dingen te zoeken voor een grote tak die ze gaat neerzetten als versiering van de Balie in de hal.

Natuurlijk wilde zij een paar witte gelukspoppetjes.






Het vogeltje komt uit het boekje "Figuurtjes zelf haken" van Ana Paula Rimoli. Ik heb de vleugeltjes
alleen op een andere plaats aangenaaid. Voor het olifantje heb ik het basis patroon van Annemarie Arts gebruikt en daar mijn eigen fantasie op los gelaten. Ik vind het namelijk leuk om van alles te veranderen aan bestaande patronen waardoor het je eigen werk wordt. Uiteindelijk worden alle amigurumi volgen het  zelfde principe gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten