zondag 24 november 2013

Licht in de duisternis 2.

Zoals al eerder gezegd. Ik haak graag mini. Ik wilde een lampje haken die er uitzag als een Philips lampje. Ik op internet zoeken naar een patroon. Nu zie ik aan een patroon gelijk of het mini genoeg is of veel te groot voor mijn doel. Gewoon ervaring. De patronen die ik vond waren te groot voor mijn doel. Ik ben dus zelf gaan vogelen. Gisteren de hele dag mee bezig geweest.

Hier het resultaat.

Het is nu 6 cm hoog.Maar ik vond het toch te los gehaakt. Dus

Om het patroon de controleren heb ik nog een gele gehaakt. Ook heb ik nog een witte gehaakt met een iets dunnere haaknaald.  Het resultaat is dat de bovenzijde dichter is en er geen vulling doorheen te zien is.

Ik heb het patroontje in Word getypt. Ik moet nog even bekijken of ik er een pdf file van kan maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten