zondag 1 december 2013

Aankopen

Voor mijn verjaardag heb ik een paar Pipoos cadeaubonnen gekregen. Ik heb wat haakwerkjes verkocht. Op 24 nov. ben ik samen met mijn dochter wezen winkelen op het Zuidplein.
Tegen de muur een Ster die ik ga oppimpen. voor de kerst. Even geduld dus.....

Op de tafel diverse soorten garens. Een kussen waarvan de vullen gebruikt gaat worden voor diverse amigurumi. Een metalen kersthanger. Vorig jaar had ik er al een gekocht en ik had spijt dat ik geen tweede had genomen. Dus dit heb ik nu goed gemaakt. Ik heb er nu 2.

 Wiebel oogjes voor mijn lampjes en sommige diertjes die ik nog ga haken.

Haakkatoen. In de kleuren van Engels drop.


 Mini bolletjes katoen. Dit is dun garen zodat ik mini gelukspoppetjes kan haken.


Dunne wol in diverse kleuren. Voor mini knuffeltjes.

Ik kan dus aan de gang en ik zal jullie op de hoogte houden van wat het allemaal gaat worden.




1 opmerking: